Coronamaatregelen

CORONA (COVID-19)

Fysioplus is geopend voor beweeggroepen.  U krijgt van ons instructies hoe er zo veilig mogelijk geoefend kan worden.

U kunt onze praktijk betreden als u op alle onderstaande vragen NEE kunt antwoorden:

• Heeft u een of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen:  neusverkoudheid of hoesten of benauwdheid of koorts (vanaf 38°C)?
• Heeft u de afgelopen 24 uur klachten (COVID-19 symptomen) gehad?
• Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?
• Is er bij uzelf of een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Algemene regels:
• Was uw handen regelmatig.
• Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
• Houd 1,5 meter afstand.
• Gebruik papieren zakdoekjes.
• Geen handen schudden.

Huishoudelijke regels bij gemaakte afspraak in de praktijk:

• U heeft zich thuis al in sportkleding gestoken en neemt schone schoenen voor binnen mee.
  • Wij verzoeken u buiten te wachten.
  • U wordt opgehaald door uw therapeut.
  • De therapeut opent en sluit de deur voor u. U hoeft geen deurklinken aan te raken.
  • Wij verzoeken u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren.
  • In de fitnesszaal kunt zich ontdoen van overkleding en verzamel dit in een zelf meegenomen plastic zak.
  • U neemt uw eigen handdoek en badlaken mee, welke oefentoestellen en oefenmat bedekken.
  • Er kunnen handschoenen worden uitgedeeld als u gebruikt maakt van toestellen.
  • Trainen toegestaan op 1,5 afstand.
  • Een eigen meegenomen mondmasker kan gedragen worden. Niet verplicht.
  • Toestellen die met handen of andere lichaamsdelen worden aangeraakt dienen na gebruik schoongemaakt te worden met aanwezige middelen.
  • Vooraf aan de sessie wordt samen bekeken en bepaald in welke volgorde de toestellen worden gebruikt. Dit om kruisverkeer in de ruimte te voorkomen.
  • Aan het eind van de sessie wordt eenieder verzocht het pand te verlaten via de weg van binnenkomst op gepaste afstand van elkaar.
  • Het toilet alleen gebruiken als het echt niet anders kan. Na toiletgebruik gelieven schoon te maken met een desinfectiedoekje.